21:12 Батьківські збори | |
5 лютого 2015 року відбулися батьківські збори. Підведено підсумки навчально-виховної роботи за І семестр 2014-2015 н.р. Виховувати – це значить творити людину. Ми мріємо про всебічну досконалість наших дітей. Всебічний, гармонійний розвиток – наш ідеал. Ідеал і сімейного,і суспільного виховання. Обговорено, скільки треба наполегливої і кваліфікованої праці батьків та вчителів, щоб наші діти увібрали все багатство інтелектуальної, моральної, культурної спадщини, виробленої людством. На зборах обговорили складні випадки, з якими зустрічаються батьки у процесі виховання дітей. На конкретних прикладах проаналізували проблеми у вихованні, які викликають найбільше запитань у батьків, шляхи, як дійти спільної думки. До відома батьків доведено заходи з організації і збереження життя та здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу. Роздано пам’ятки із правил поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами. Учителем правознавства і захисту Вітчизни Іванюхою Іваном Тимофійовичем та Інспектором Бродівського РВ ДСПС ст. лейтенантом Дупляком Олегом Романовичем дано рекомендації щодо дій населення за сигналами оповіщення та в складних ситуаціях. Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення за сигналом оповіщення "увага всім", "ПОВІТРЯНА ТРИВОГА" Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення при загрозі масових заворушень і бойових дій Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення при захопленні у заручники Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення з попередження та запобігання терористичних актів Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення з виявлення ознак можливої підготовки до проведення терористичних актів Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення при загрозі проведення терористичних актів Е К О М Е Н Д А Ц І Ї щодо дій населення при виявленні підозрілого предмету Р е к о м е н д а ц і ї щодо дій населення при отриманні анонімного повідомлення про замінування Р е к о м е н д а ц і ї щодо дій населення при виявленні підозрілого поштового відправлення
| |
|
Всього коментарів: 0 | |