Головна » 2016 » Грудень » 13 » Чому ми?
21:58
Чому ми?
  • Бродівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – це найбільша школа Бродівського району:  на даний момент у школі навчається 1024 учнів, що становить 16% від загальної кількості учнів Бродівського району;
  • У школі усього 36 класів із середньою наповнюваність 29 учні;
  • згідно паспорта Бродівської територіальної громади із потенційним адміністративним центром – м. Броди, на даній території проживають і відвідують навчальні заклади  2572 учні. Отож, на даний момент 39.4% з них навчаються у Бродівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3;
  • у нашій школі  навчаються діти, які проживають в центрі міста, а також прилеглих мікрорайонах та  селах, що не мають  шкіл : Смільно, Сидинівка, Лагодів, Язлівчик. А також після отримання базової освіти  продовжують навчання у нас в старшій школі учні  із сіл Конюшків, Білявці;
  • школа має автобус «Школярик», ним щодня підвозиться на навчання 117 учнів;
  • школа дає високий рівень знань, про що свідчать моніторингові дослідження працевлаштування випускників;
  • на базі школи систематично проводяться районні методичні семінари;

Бродівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 – це базова школа для Бродівського педагогічного коледжу ім. М.Шашкевича;

  • у школі  висококваліфіковані педагогічні кадри, досвідчений директор, ініціативний та творчий колектив;
  • школа має умови для організації інклюзивного навчання;
  • у закладі модернізується освітній  процес;
  • відслідковується  та систематизується інформація про досягнення випускників школи;
  • налагоджена тісна співпраця з батьківською громадою;
  • школа багата на традиції.

 

Бродівська ЗОШ І-ІІІ степенів №3 здатна забезпечити допрофільне і профільне навчання, яке  розвиває здібності, задатки, удосконалює процес  диференціації, визначає вибір учнями майбутньої професії.

Шляхи реалізації допрофільного навчання такі:

  • організація  системного педагогічного моніторингу з виявлення інформаційних потреб учнів, педагогів і батьків у рамках допрофільної підготовки;
  • інформування та орієнтація дев’ятикласників стосовно їх можливого вибору профілю навчання в старшій школі;
  • проведення психолого-педагогічної діагностики (бесіди, анкетування, консультації, тестування) з метою виявлення якостей, які важливі при виборі професії;
  •  узагальнення результатів дослідження та виявлення профілів, що користуються найбільшим попитом серед школярів;
  • визначення професійних інтересів і якостей школярів для створення однорідних за підготовленістю і інтересами мікроколективів (класів, груп);
  • аналіз та  ознайомлення з інформацію учнів та батьків щодо перспективи соціально-економічного розвитку району, області, потреб місцевого ринку праці, розмірів заробітної плати тощо;
  • створення інформаційного банку про систему допрофільної підготовки і профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі;
  • інформування учнів про ті варіанти освіти, які можуть бути одержані ними після закінчення 9 класу,  тобто створення  освітньої карти території, на яку наносяться відомості, що зможуть допомогти учням у виборі і побудові своєї власної освітньої траєкторії навчання, а саме:
  • контактні телефони освітніх закладів,
  • відстань між ними,
  • умови навчання,
  •  перелік профілів навчання.
Переглядів: 100 | Додав: sayt_shkoli | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0